22 Mart 2010 Pazartesi

3. Toplantı

SOSYOLOJİ KULÜBÜ
3. TOPLANTI

Konu: Marmara Sosyoloji Günleri
Tarih: 12.01.2010


-Marmara Sosyoloji Günleri’nin üst başlığa hakkında görüşüldü. Göç ve Eğitim konuları arasında yapılan oylamada ‘Eğitim’ konusu seçildi.

-Önerilen alt başlıklar
Eğitim ve İktidar
Sosyal Bilimlerin Ayrıştırılması
Eğitimin Kurumsallaştırılması
Sosyal Bilimleri Yeniden Düşünmek
Karşılaştırmalı Eğitim
Zorunlu Eğitim
Eğitim ve Toplumsal Cinsiyet
Türkiyede Değişen Eğitim Politikaları
Türkiye’de Eğitim Sistemi
Göçmenlere Uygulanan Eğitim Politikaları
Eğitimde Özelleştirme
Anadilde Eğitim
Zorunlu Din Eğitimi
Eğitimde Cinsellik
Eğitim ve Ekonomi

- Günlerde gösterimi yapılacak filmler önerildi.
Vadideki Köy
Sınıf
İki Dil Bir Bavul
Koro

-Afiş konusu görüşüldü. Tasarım konusunda Zeynep Özdoğan’ın arkadaşı ile görüşülmesine karar verildi.